Upravit stránku
Hledáme asistenta zákaznické péče pro zahraniční klienty (Customer & Sales Manager Assistant). Budete komunikovat s naším týmem i se zákazníky, a to nejen v českém jazyce, ale také v angličtině. Jde o zajímavou různorodou práci, ke které vám nabízíme řadu možností a výhod.

Co bude náplní vaší práce

  • Sběr a odpovídání na klientské poptávky v rámci marketingových kampaní.
  • Podpora a asistence manažera prodeje a zákaznické péče.
  • Vyřizování poptávek v anglickém a českém jazyce.
  • Přímá komunikace se zákazníky před a během pobytu na klinice, administrace ve vnitřním informačním systému.
  • Podpora klientů a poskytování kvalitní zákaznické péče v ČJ/AJ.
  • Logistika pacientů během jejich pobytu v České republice.
  • Různé administrativní úkoly.
  • V menší míře práce s webem, aktualizace obsahů, překlad článků.
Možná hledáme právě vás!

Nástupní plat je 30 000 Kč, po zaučení bonusový program. Nástup možný ihned.
Pokud máte zájem, neváhejte nám zaslat svůj životopis na info@obcare.cz
Děkujeme a budeme se těšit!
tým OB Care kliniky

Na práci se hodíte, když máte:

  • Chuť jednat a pracovat s lidmi.
  • Komunikativnost, business-minded, empatie.
  • Výbornou znalost anglického jazyka.
  • Reprezentativní a přátelský přístup.
  • Dostatek energie a chuť k rozvoji a učení se novým věcem.
  • Výbornou organizovanost a spolehlivost.
  • Zkušenost ze zdravotnictví výhodou, není však podmínkou.

Co vám nabízíme my:

  • Komunikaci s rodilými mluvčími na denní bázi.
  • Práci u nás na klinice.
  • Volný vstup do fitness studia v budově kliniky.
  • Stravenky, slevu na obědy.
  • Telefon i notebook k soukromým účelům.
  • Přátelský kolektiv.
  • Příjemné a moderní prostředí naší kliniky.
  • Zaměstnanecké slevy.