Stále ještě platí naše letní akce a sleva 10 % na všechny zákroky s MUDr. Skálou a MUDr. Knížetem. Více informací zde.
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Stále ještě platí naše letní akce a sleva 10 % na všechny zákroky s MUDr. Skálou a MUDr. Knížetem. Více informací zde.
Kristýna Halířová zastává pozici Customer Manager. Je absolventkou Sociální a kulturní antropologie v Plzni a cenné praktické zkušenosti získala v několika marketingových a obchodních odděleních. V roce 2008 se přestěhovala do Kanady, aby vyzkoušela život v novém prostředí a kultuře. Byla to jedna z nejlepších zkušeností jejího dosavadního života. Od roku 2012 pracuje pro sesterskou společnost MediCzech, která se věnuje zdravotnímu turismu. Má za sebou rozsáhlé školení týkající se zdravotních služeb a operačních procedur prováděných na klinice.
Přečtěte si rozhovor s usměvavou Kristýnou, manažerkou péče o klienty. Přečtěte si o zdravotní turistice a o práci v OB CARE i sesterské
OB klinice.
"Vždy mě bavila historie a nauky o společnosti, proto pro mě antropologie byla jasná volba. Antropologie mi otevřela obzory, seznámila jsem se s novým pohledem na lidskou kulturu a společnost. To, že žádná kultura není lepší než jiná, se mi hodí dnes a denně. Každý den potkávám různé lidi s různým kulturním zázemím, a je dobré vědět, co od koho očekávat, jak s nimi jednat a dobře vyjít. Jako Customer Manager mám na srdci hlavně spokojenost všech našich klientů, ať už pocházejí odkudkoli."
"Popravdě se mi hodí všechno, na druhou stranu se stále učím něco nového. Může to být o novém kosmetickém zákroku nabízeném na naší klinice nebo o propagaci na sociálních sítích či na internetu. Vývoj je totiž tak rychlý a objevují se neustále nové věci. Pro anglické klienty máme například celý web, který musí být aktuální a přitažlivý. Pokud tedy chceme spoustu klientů, je stále co dělat."
"Prozatím to bylo mé nejlepší rozhodnutí, jaké jsem v životě udělala. Neměla jsem přítele, dodělala školu a v tehdejší práci jsem pracovala až 12 hodin denně. V jeden okamžik jsem se zastavila a řekla si to ne, ještě nechci tolik pracovat, když jsem tak mladá. A tak jsem se během dvou měsíců rozhodla, zabalila a odletěla za oceán. To, co jsem tam zažila, osobně nazývám dva roky prázdnin. Poznala jsem, co dokážu, čeho jsem schopná, a co zvládnu. Je to ta nejlepší škola života a ještě se naučíte i nový jazyk. Takovou zkušenost ze zahraničí mohu všem jen doporučit!"
"MediCzech je vlastně agentura pro zdravotní turistiku. Anglicky mluvícím klientům nabízíme operace na OB klinice. Jak jsem už říkala, pro zahraniční klienty máme webové stránky v angličtině, které musí být stále aktuální. Jsem pro ně první kontakt na klinice. Zajišťuji pro klienty první emailové konzultace s doktory, termíny operace na klinice, ubytování a dopravu. Při příjezdu do Prahy klienta pak jedna z asistentek přivítá a vysvětlí celý proces. Já se s nimi potkávám až na klinice.
Vymýšlíme také různé akce, kampaně, focení, natáčení videí. Důležitá je také komunikace s klienty po návratu domů. Zjišťuji, jak probíhá hojení, zda nemají nějaký problém nebo otázky. Pokud jsou nakonec spokojeni, mám radost. Občas pak dostanu nějaké děkovné přání či pohled ze zahraničí, a to potěší."
"Klienti mě uslyší na telefonu, pokud vytočí naši bezplatnou linku, nebo uvidí v mailu, pokud nám poslali poptávku přes formulář na našich webových stránkách. Účastním se také konzultací s doktory, takže potkám každého, kdo k nám dorazí na konzultaci s panem doktorem Skálou nebo s paní doktorkou Zárubovou. A také všechny vítám při nástupu na kliniku na operaci. Tudíž šance jsou veliké a nikdo nemá šanci mi uniknout ," říká s úsměvem Kristýna.
Máte přehled snad o každém zákroku, víte o něm první-poslední a dokážete pacientům i velmi dobře poradit. Musela jste pro to doplnit své zdravotnické vzdělání?
"Nemusela. Vše je jen studium materiálů poskytnutých na klinice a pak také nabyté zkušenosti z práce s klienty. Jak říkám asistentkám, všechno si lépe zapamatujete a naučíte se, když si to osaháte samy."
"Z rozhovorů s našimi zahraničními klienty mám potvrzeno, že cena je ten bod číslo jedna. S letenkami a ubytováním zhruba na týden jsme stále na třetinové až poloviční ceně. Také nemusí na operaci čekat mnoho měsíců jako například ve Velké Británii. Také zmiňují rozdílný přístup doktorů a personálu. Jsou unešení z pana doktora Skály, jak vše během konzultace vysvětlí a oni vědí, do čeho jdou a co očekávat. Toto se v Británii také neděje.
Hodně zahraničních klientů pak své cesty za operacemi spojují s dovolenou. Zrovna Jonathan si třeba udělal poznávací zájezd po celé Evropě a končil u nás na klinice. Zde ho po operaci vyzvednul jeho otec a letěli zpět domů. Všichni si také pochvalují Prahu, jak je to nádherné město. Jsou uneseni z historického centra."
"Mám ráda pohyb a v tělocvičně jsem vyrostla. Hrála jsem mnoho let basketbal, chvíli házenou. Ve volném čase cvičím jógu, pilates, protože od počítače ta záda opravdu bolí, pokud člověk nic nedělá. S manželem jsme si pořídili před dvěma lety velmi energického psa – parson teriéra jménem Piškot. Ten vás nenechá jen tak v klidu posedět, takže stále poletujeme někde po polích a po lese a nachodíme mnoho kilometrů. Viděla jsem nedávno titulek Chůze je nejlepší dieta, já říkám ‚teriér je ta nejlepší dieta.‘"