Upravit stránku
Hledáme asistenta zákaznické péče a prodeje (Customer & Sales Manager Assistant). Budete komunikovat s naším týmem i se zákazníky, a to nejen v českém jazyce, ale také v němčině nebo v angličtině. Jde o zajímavou různorodou práci, ke které vám nabízíme řadu možností a výhod.

Co bude náplní vaší práce

  • Sběr a odpovídání na klientské poptávky v rámci marketingových kampaní.
  • Podpora a asistence manažera prodeje a zákaznické péče.
  • Vyřizování poptávek v anglickém, německém a českém jazyce.
  • Přímá komunikace se zákazníky před a během pobytu na klinice, administrace ve vnitřním informačním systému.
  • Podpora klientů a poskytování kvalitní zákaznické péče v ČJ/ANJ/NJ.
  • Logistika pacientů během jejich pobytu v České republice.
  • Různé administrativní úkoly.
  • Práce s webem, aktualizace obsahů, překlad článků.
Možná hledáme právě vás!

Nástupní plat je 25-30 000 Kč. Nástup možný ihned.
Pokud máte zájem, neváhejte nám zaslat svůj životopis na info@obcare.cz
Děkujeme a budeme se těšit!
tým OB Care kliniky

Na práci se hodíte, když máte:

  • Chuť jednat a pracovat s lidmi.
  • Komunikativnost, business-minded, empatie.
  • Výbornou znalost anglického a německého jazyka (alespoň jeden z nich, druhý výhodou).
  • Reprezentativní a přátelský přístup.
  • Dostatek energie a chuť k rozvoji a učení se novým věcem.
  • Výbornou organizovanost a spolehlivost.
  • Zkušenost ze zdravotnictví mírnou výhodou, není však podmínkou.

Co vám nabízíme my

  • Možnost flexibilní pracovní doby, tolerujeme potřeby rodičů menších dětí. Možnost i part time.
  • Komunikaci s rodilými mluvčími na denní bázi.
  • Práci u nás na klinice i v terénu.
  • Volný vstup do fitness studia v budově kliniky.
  • Slevu na obědy.
  • Telefon i notebook k soukromým účelům.
  • Přátelský kolektiv.
  • Příjemné a moderní prostředí naší kliniky.
  • Zaměstnanecké slevy.